.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یادآوری صفار هرندی از نماز جمعه‌های هاشمی رفسنجانی

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفت: ما آن امام جمعه هاشمی را می‌خواهیم که وقتی خطبه‌های نماز جمعه را می‌خواند تا یک هفته بچه‌های بسیجی انرژی داشتند.
محمد حسین صفارهرندی در همایش مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزشی خراسان رضوی خطاب به دانشجویان با بیان اینکه « یک جریان ریشه اعتقادی شما را نشانه گرفته است»، ادامه داد: مقام معظم رهبری رمز موفقیت و عبور از عقبه‌های دشوار در طول 32 سال انقلاب اسلامی است؛ عنصری که نایب امام زمان(عج) و در جایگاه پیامبر(ص) است؛ چراکه رابطه‌ای میان رهبر معظم انقلاب با ملت در جریان است که میان رهبران و ملت‌های دیگر در جریان نیست.

وی معتقد است: منحرف‌ترین انسان‌ها از دوران مشروطه تاکنون با قرارگیری در کنار علما به دنبال رسیدن به اهداف‌شان بودند و جریان انحرافی می‌داند که باید از اسلام و مهدویت استفاده ابزاری کند.

وی در بخش دیگری از این جلسه در پاسخ به سوالی درباره عملکرد هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی همچنان رییس مجلس تشخیص مصلحت نظام هستند البته ما سوالات بسیاری از ایشان داریم که هنوز به هیچ کدام از آن‌ها جوابی داده نشده است.

مشاور فرهنگی سپاه ادامه داد: ما آن امام جمعه هاشمی را می‌خواهیم که وقتی خطبه‌های نماز جمعه را می‌خواند تا یک هفته بچه‌های حزب‌الله بسیجی انرژی داشتند. اما اگر ایشان می‌خواهند امام جمعه افرادی باشند که در صف نماز زن و مرد دوشادوش هم با کفش به نماز می‌ایستند، این نظر و تصمیم ایشان است.

وی تصریح کرد: در گذشته افرادی بودند که بارها گفتند نیازی به کمک رهبری و ولایت فقیه نداریم یا در چارچوب قانون اساسی رفتار می‌کنیم، مانند آقای خاتمی که در ابتدای ریاست جمهوری این حرف را زدند اما بعد از گذشت مدتی به بن‌بست رسیدند و ناچار شدند برای خروج از این بن‌بست از رهبری چاره‌جویی کنند.

صفارهرندی خاطرنشان کرد که « معمولا دولت‌ها در بن‌بست‌ها؛ مثلا مشکلاتی که با مجلس پیدا کرده‌اند ـ برای عبور از بن‌بست‌ها و برای چاره‌جویی به حضور رهبری رفته و مجوز گرفته‌اند.»

وی با اشاره به عملکرد رییس‌جمهور تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد خود مولود انقلاب و شاگرد همین مکتب هستند و ما به آقای رییس‌جمهور به اعتبار جایگاه‌شان احترام می‌گذاریم و همراهی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ساز و کارهای طبیعی نظام معمولا بدون ضرورت مداخله مستقیم رهبری صورت می‌گیرد، در موارد استثنا امام و رهبر معظم انقلاب ندرتا برای گره‌گشایی و عبور از بن‌بست ها من جمله در مسائل سال‌های اخیر مداخله مثبت داشته‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.25 seconds.